دور و نزدیک

دلهای ما که بهم نزدیک باشد،

دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم;

دور باش اما نزدیک...

من از نزدیک بودنهای دور می ترسم...



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:38---11 خرداد 1393
آن‌گاه که عشق تورا می‌خواند، به‌راهش گام نه! هرچند راهی پرنشیب. آنگاه که تورا زیر گستره بال‌هایش پناه می‌دهد، تمکین کن! هرچند تیغ پنهانش جانکاه. آن‌گاه که باتو سخن آغاز کند، بدو ایمان آور! حتی اگر آوای او رؤیای شیرینت را درهم‌کوبد، مانند باد شرطه که بوستانی را
پاسخ:خیلی زیبا بود ممنونم


zahra
ساعت19:13---8 خرداد 1393

پاسخ:ممنون


بهزاد
ساعت20:18---6 خرداد 1393

مهربانیت را بـﮧ دستـﮯ ببخش ؛

که می دانـﮯ با او خواهـﮯ ماند ...

و گـــرنـﮧ حسرتـﮯ مــﮯ گذارﮮ بر دلـﮯ که دوستــت دارد


پاسخ:هییییییییی....مهربانی کردم... ماندم....نماند


بهزاد
ساعت12:35---3 خرداد 1393
دلم خیلی بیشتر از حجمش پر است......... پر از جای خالی تو!
پاسخ:نااااایس ....ممنون


behzad
ساعت16:44---26 ارديبهشت 1393

نشنود کسی صدای چکیدن اشک هایم را
این ملودی زیباترین گلایه است از تو برای خدا
که تنها نت او سکوت است
نمی شنوی صدایش را


پاسخ:ممنون اقا بهزاد زیبا بود


سیگار شکلاتی
ساعت11:01---22 ارديبهشت 1393

ای نامرد
ب گاو توهین نکنم
اگه بودی ک میدونسم چیکارت کنم
لوسسسسس
میترکوندمت


پاسخ: ههه وای نه.... من تسلیم


سیگار شکلاتی
ساعت10:58---22 ارديبهشت 1393
خدایا از تو ممنونم !که مرا در حد “ایوب” می بینی! اما میشود تمامش کنی …… بریده ام
پاسخ:ههه خوش بحالت که تورو در حد ایوب دیده....منو فک کنم در حد ابراهیم دیده انداختتم تو اتیش والا... همش دارم میسوزمو میسازم...از گلستان هم خبری نیست...خخخخ چه توقعاتی هم دارم گلستان الکی الکی باورم شد ابراهیمم


سیگار شکلاتی
ساعت10:56---22 ارديبهشت 1393
گاهی باید کسانی را از گذشته مان فراموش کنیم به یک دلیل ساده انها به اینده مان تعلق ندارند
پاسخ:بعضیا هم باید فراموش کنیم چون حالمون بهم میخوره از کاراشون


ترلان 
ساعت3:46---21 ارديبهشت 1393

مادر تنها کسی است که
می توانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی
و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد !
سلامتی همه مادرا . . .


پاسخ:سلامتی همه مادرا . . .


سیگار شکلاتی
ساعت16:34---18 ارديبهشت 1393

خیـلی دلتنــگم ...

اما نميـدانم که " خيلي " را چگونه بنويسم كه " خيلی " ديده شود


پاسخ:دلتنگی یه ذره که باشه هم خیلیه ...مهم نیست چه جور بنویسی کافیه طرفت یه بار دلتنگ شده باشه....


سیگار شکلاتی
ساعت16:33---18 ارديبهشت 1393
دوس داشتنه بعضیا دلیل نمی خواست...

گاو بودن می خواست که بحمدالله ما بودیم.
پاسخ:خخخخخخ هوووی به گاو توهین نکن ههه


ترلان
ساعت22:24---17 ارديبهشت 1393

مهران
همه چی تموم شد رفت
منم فراموشش میکنم
راحتم دوستای خوبی دارم اطرافم خیلیا هسن
تایید کن کامنتمو حتما که اگه اومد بخونه اره
بد شکستن منم فرصت دادم واسه برگشت
نیومد
بیخی
من چیزی رو از دست ندادم من کسی رو از دست دادم که قدر منو نمیدونست کسی رو از دست دادم که به حرف چندا نفله اهمیتت داد
ولی اون
کسی رو از دست داد که عاشقش بود
من ضرر نکردم
الانم خیلی خوشحالم
میخوام تو هم شاد باشی دیشب خیلی ناراحت بودی
محمد هم حالت و فهمید

دیگه شاد باش مث قبل مث همیشه

قول میدی؟؟؟؟


پاسخ:متاسفم ...دیگه بسه... هیییییییییییی...مواظب خودت باش



ترلان
ساعت16:19---17 ارديبهشت 1393
سلاااااااااااااام داش مهران من خوبی تو؟؟؟؟

چرا دیشب اینقد ناراحت بودی؟؟؟

هااامیگی یا بیام شل و پلت کنم؟
پاسخ:سلام اجی گلم .ممنون تو خوب باشی منم خوبم...ناراحت نیستم ترلان جان ....ببخش...خوب دیگه حالم گرفته بود ببخش حال شما هم بد کردم... درست میشم...همین که هستی ...همین که تو خوب و سلامت باشی منم خوبم


ترلان
ساعت16:18---17 ارديبهشت 1393
فراموشش کرده ام... ولی گاهی که بی اختیار اسمش را که میشنوم میشکنم
پاسخ:آخ ...فراموش کردن کسی که تو دلت جا داشته خیلی سخته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 | 18:16 | نویسنده : ❦мeнrαɴ❦ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.